En fredag med vänner!

Ojojoj vilken fantastiskt rolig, mysig, underbar kväll jag hade med mina girls igår!!!
Kan säga att vi starta med att sitta ute/äta lite gott & något glas vin som avslutade med dans i vardagsrummet till goda gamla klassiker...
Det är dom stunderna som man minns lääänge! <3



Så det var en något trött mamma som traska upp precis & har nu efter inhandling av mjölk till kaffet satt mig ner en liten stund i soffan. Kaffe är nog räddaren i nöden, när man är som tröttast :)
Om en liten stund har vi tid föt tvätt i tvttstugan som jag bokat och det ska bli skönt att få undan högarna här hemma som jag har dragit mig för lääänge.

Ikväll blir det middag hos vänner som bara bor en liten bit bort, så det blir både promenad dit & hem!
Nu kaffe & nyhetsmorgon

Ha en FAB L Ö R D A G min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback