Smulpaj med sommarbär

Underbara F R E D A G !

Vi har haft en jättemysig Fredag hitills & har nyss mumsat i oss min hemmagjorda smulpaj med hallon, jordgubbar & blåbär..slurrrp slurrp!
Pajen strax innan smuldegen åkte på.

Farmor&Farfar har nyss åkt och dom ville titta förbi innan dom skulle åka iväg på semester.
Snart ska jag lägga upp benen i soffan & njuta av helg och en bok som jag ser framemot att läsa, blev faktiskt sugen på att köpa den då jag både hade hört om den i nyhetsmorgon & läst om den här (som förresten är en jättemysig blogg som ni måste besöka om ni inte redan har.)
Boken som verkar så dramatisk heter "Jag älskar dig inte"...och när den är utläst så ska jag lägga upp min reccension här..promise!


Jag & böcker måste verkligen "klicka" direkt om det ska funka, annars struntar jag i det totalt.
Vår lilla busunge som nu har 9 tänder & självklart ska Molly borsta dom själv :)

Ha en mysig helg & stor kram ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback