Tända ljus & soffmys

Välkommen Fredag!

Vilket tråkigt väder denna veckan har bjudit på, hoppas det nu inte håller i sig tills M ska ha semester. Vi vill ju ha värme & sol och speciellt när vi ska till Gbg i AUG.
Men nu är det iaf helg och det är ju skönt.
Vi ska bara mysa med vänner & jag ska jobba en liten stund på Söndag.
Jag & Molly har startat denna fredagen med soffmys & tända ljus, det är passar en sån här dag!
Boken " Jag älskar dig inte " har jag nu läst ut & den får i betyg AAAA+

Den handlar om Lotten som har en man & två barn som hon älskar högst av allt annat, och som hon alltid sätter före allt annat och speciellt före sig slälv. Men allt blir inte som man alltid trott, och när Lotten en dag får höra av sin man att han inte älskar henne längre rasar hela hennes värld samman.
En bok som dyker en rätt in i hjärtat. Man blir så tagen och ledsen över hur hon blir behandlad, och hur allt påverkar deras barn.

Jag kan varmt rekommendera denna boken!







Trevlig Fredag - LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback