Thoughts...

Många tankar snurrar rundor i mitt huvud & de flesta tankarna är om den nya arbetsplatsen, Molly ska börja på dagis snart & lite annat.

Jobbigast är ju helt klart att vår lilla Molly som nu börjar bli stor ska börja på dagis & vara där själv utan oss...
Jag har hela tiden tänkt att det är ett bra tag tills dess men nu när det är mindre än 2 mån kvar tills inskolningen börjar & när vi idag fick papper hem av dagiset ( som jag tror Molly kommer stormtrivas på) så får man en klump i magen! Men det ska nog gå bra & både jag o M log idag när vi läste brevet att vi hade en liten uppgift att göra tillsammans med Molly som vi skulle ha med oss första dagen på inskol. så kunde vi ändå inte låta bli att skratta.
Detta ska gå bra & jag är glad att vi har vänner & familj som ställer upp när det krisar med våra jobbtider! LOVE

Påväg till mormor idag som gick vi inom lekplatsen i Trollsjön för att gunga lite.
Molly älskar att gunga..syns det ? :)






Nu blir det soffan & lite Lotta på Liseberg, ska nog lyxa till det med nötter ikväll!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Stephie

Det syns :) sötnos!! o visst är det jobbigt, tiden går så fort, men det är klart det kommer gå bra o hon kommer tycka det är jättekul på dagis! :) hoppas nötterna smakar bra ikväll ;) Puss

2011-07-04 @ 22:07:13
Postat av: pappa

Vad mysigt ni har haft det :-) jag kom med tåget idag :-) vi ses ikväll puss

2011-07-05 @ 07:11:13
Postat av: Agneta & Morfar

Hahaha, Molly ser verkligen ut att trivas i gungan!

Självklart är det jobbigt att lämna sitt barn på dagis - speciellt den första tiden - men det kommer att bli bra. Molly kommer att få så många lekkamrater där så hon kanske inte vill bli hämtad när det är dags...=))

Kramar till er.

2011-07-05 @ 09:31:25
Postat av: Faster Carolina

Awwe hon e för sööt ! Det syns verkligen att hon tcker det är roligt :)

Kramar från Faster C :)

2011-07-09 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback