Vimplar



Det var dessa "vimplar" som jag satt & sydde på häromdagen.
Tanken var att bara göra till Mollys rum, men när hennes var klar ( som jag hade rosa spetsband till istället) så hade jag några kvar, och tänkte att det kunde vara lite skoj att ha några i trädgården.
Sagt och gjort fann jag ett grovt snöre och sydde fast dom på och hängde ut dom på uteplatsen.

Riktigt mysigt tyckte jag att det blev & lite färg blir man ju glad av när man kollar ut på det tråkiga "sommar" vädret :S
Sommar kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Stephie

Stort grattis till Mattias :) hoppas allt är bra idag!! Jättefint blev det med vimplarna, du är duktig! :) trevlig helg o födelsedagsfirande ikväll! Massa kramar från oss

2011-07-22 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback