Jordgubbar & Glass

Gomorgon!

Redan torsdag & en trött mamma efter en hård natt :S
Molly vaknade kl 3 och ville bestömt inte somna om..kl 16.30 lyckades vi slutligen få sessan i sömn men redan kl 6 ville hon upp igen. Så då var det bara till att gå upp & slörpa i sig sitt morgonkaffe för överleva pollenkliande ögon & tröttheten i hela kroppen!




Mina fina silvriga värmeljushållare som jag köpte på Indiska igår!


Igår hade vi en heldag med min syster som är nere i Skåne till på måndag.
Vi mös på förmiddagen på Nova & Molly fick smaka sin första hamburgare:)
Jag fick med mig några saker hem som alltid. Ljushållare från Indiska (som var på REA), kläder som jag fynda på REA på H&M till Molly och en sak som jag fann på Granit som ska upp i köket!
Fynden gjorde syster som både fann kläder & skor på REA.





Lite morgonbus med Smilla är alltid skoj tycker Molly!


Efter Nova körde vi hem & njöt det fina vädret i trädgården, senare kom mormor förbi med glass & jordgubbar...slurp slurp!


Idag blir det hemmamys & bakning eftersom vi får besök i eftermiddag !


Ha en skön dag - kram til dig!

Kommentarer
Postat av: Agneta & Morfar

Läste någonstans att barn som umgås med djur redan från tidig ålder löper MINDRE risk att bli djurallergiker. Låter jättebra tycker jag och hoppas att det verkligen stämmer. Då har Molly många roliga år tillsammans med alla djur vi har! =))

2011-06-20 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback