Gokväll!

Gokväll alla fina!

Är precis inkommen efter att ha planterat nya röda pelargoner i blomlådorna på framsidan!
Penseérna hade gett sitt allt för länge sen så det var dax för nytt =)
M nattade Molly så det var riktigt skönt att få lite lyxig egentid och pyssla.

Idag har jag&Molly varit på BRUNCH, så gott:)
Amerikanska pannkakor med lönnsirap, sconesmuffins, äggröra&bacon, turkisk youghurt med honung&hallon...gottigottgott!!!
Tack för en mysig förmiddag tjejer, det får vi göra om snart igen!


Dopet börjar närma sig & jag börjar bli smått stressad, maten är dock fixad så det är skönt!
Ska bli jätte skoj & mysigt att få träffa mina släktingar från DK, var ett bra tag sen man träffa alla.
Åh dom ska få träffa Molly som dom har sett fram emot ända sen hon låg i magen...!

(S)Receptet på efterätten som bjöds på i fredags finner du här gumman (snabbcheesecake)

Glömt lägga upp vad som kom med H&M paketet häromdagen!


Så nu har Molly lite nytt till hösten att ha på sig, men mer behövs tro det eller ej pappa :)

 

 

Hoppas ni fått en bra start på denna veckan!

Gonatt / KRAM



Kommentarer
Postat av: M&S

Vad fina kläder Molly fått, har köpt lite nytt till Modesty oxå men jag håller m dig, mer behövs verkligen! Ska bli kul att ta en promenad imorgon, o tack för receptet =) ses imon! P&K

2010-08-10 @ 10:11:54
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/
Postat av: mormor

Det blir säkert fint med pelargoner de blommar långt inpå hösten. Jag har bakat en del nu og är snart klar inför dopet som ska bli jättetrevligt. Njut av dagen och stressa mindre ett bra tips att ha med sig.....



Kramar mamma och mormor

2010-08-11 @ 08:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback