Loppis sugen!

Hallå Onsdag!

Lillan kom sent i säng efter en låång nattning igår vilket resulterade i att vi fick sova ända till 8.30 SKÖNT
Jag har precis tagit en lång dusch & dricker nu dagens första kaffe. lovely!

På lördag ska jag & Molly spendera en heldag med mormor eftersom pappa M ska måla ovanvåningen, och blev lite sugen på att dra med mormor på någon loppis..!
Man kan hitta så mycket fint, allt från stora fina fat till gamla hängare. Sen tänkte jag även att vi ska till Vonne´s i Höör, dom har oxå en himlans fint där.
Ska googla rundor nu på lite loppisar & se vad jag finner dom någonstanns i helgen.

Annars har det varit en lugn start på denna veckan, rensade M:s kläder igår & idag ska han lägga golvet i vårt sovrum, ska bli spännande att se resultatet när det är färdigt. =)
Älskar att förnya & ändra om och har alltid gjort det redan som liten, då jag skulle möblera om mitt sovrum i Flyinge (gärna en gång i veckan) det var inte så poppis minns jag:)

Nu ska ta upp lillan som vaknat & kanske lägga upp lite nya bilder vad sägs om det ?!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du var duktig att pynta redan som liten och rummet var alltid Secret service.Ett krav var att knacka på dörren och begära entré - fast det har ju inte med inredning att göra.

2010-08-05 @ 20:41:38
Postat av: Morfar

Asså, det va MORFAR som mindes Mollys mamma som liten...;o))

2010-08-05 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback