Mollys Dop!

Äntligen fick jag en liten stund över så jag kunde få till ett litet inlägg här ifrån helgen!

Mollys dop sammmanfattande:

  • Molly log & var lugn i kyrkan, det trodde vi inte men det gick strålande, älskar dig så! Prästen så fantastisk!
  • Therese&Stefan som är Mollys gudföräldrar ni gjorde ett strålande jobb, och Molly är lyckligt lottad att få ha så fina faddrar. Ni är underbara!
  • Maten räckte så det var skönt...puhhh..det gjorde mig sömnlös natten till söndag=)Tack mormor för smarriga pajer!
  • Härliga glada gäster kom med massor av presenter! Molly tackar alla varmt för allt fint hon fick!!
  • Min Mormors handgjorda servetter var jätte fina & blev väldigt uppskattade!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Agneta & Morfar

Så fina ni är på bilden från kyrkan!! Ja, gammelmormors servietter var helt underbara. Tog med mig 3 stycken...Ska försöka klura ut hur de är gjorda..hahaha. Mollys barndop kommer vi att minnas med glädje, länge. Kramar från oss.

2010-08-16 @ 19:55:54
Postat av: Farmor & farfar

Farmor& farfar håller med, ni är så jättefina:)Det är en stor händelse med dop:) något som vi minns lääänge.

2010-08-16 @ 20:10:59
Postat av: M&S

Ja ni var jättefina!! och så söta servetter och dukning och va mkt fint Molly fick, himla kul med presenter =) Ses på torsdag så får ni ha en fin dag! Puss&Kram Modesty&Mig

2010-08-17 @ 10:42:39
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/
Postat av: Anna&Molly

Tusen Tack själva=)

Ja det var en magisk dag..som vi med kommer att minnas!

Vår lilla tös var riktigt duktig och vi är 2 stolta föräldrar <3

2010-08-19 @ 08:29:56
URL: http://mollylykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback