Mys Fredag!

HEJ!

Fredag idag...!
& Mys har varit dagens tema och fortsätter så.

Vi har varit nere i stan och träffat M&B-gänget, shoppat Mascara(Loreal Volume Milion Lashes) det var en nyhet som jag var sugen på att testa, annars kör jag alltid på min favorit MaxFactor Masterpiece!
Hittade även en dreggel haklapp till Mollan samt ett par badtrosor med söta små körsbär som kan vara bra att ha nu när man ska på babysim nästa vecka! Aldrig fel att ha ett ombyte till badräkten ifall det sker en liten olycka:)
Hitta även en finfin present till Sofie imorgon, hoppas det faller henne i smaken med!

Efter all shoppande satte vi oss på Empieza & fika! Tack för idag girls <3

NU.. sitter jag i soffan & har börjat pyssla med tack-korten från dopet!
Ikväll blir det mamma&dotter mys med Cola,chips&dippa framför tv:n!

Hoppas ni får en bra Fredag!

Massa M Y S från oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback