Pannkakor med sylt&glass!

Solen är framme & vi har precis njutit av goda pannkakor med sylt&glass till middag!

Det har varit fullt ös här hemma ända sen vi gick upp i morse.
M la golvet i vårt sovrum igår så idag har jag sorterat & vikt kläder typ hela dagen PUHH!!! Nu är det bara hallgolvet som ska läggas på söndag & det ska målas vitt däruppe på lördag!
Sen ska där möbleras & piffas...som är det roligaste enligt mig.

Nu ligger jag raklång i soffan och skriver & tänkte ta mig en liten tupplur nu när Mollan sover!

Kramisar till er <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst är dom bra :) Har några sedan innan men de är kanske dyra så får köpa några då och då, men nu har jag 6 st iaf!! :) Ska vi planera in brunch förresten? :) Funderar på måndag, vad tycker du?

2010-08-06 @ 11:04:46
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback