Julen 2010

Swiiischhh sa det & Julen 2010 vart förbi!
Vi har haft en helt underbart mysig Jul med både min & M:s familj i år. Mycket julklappar, god mat & godis!
Nu njuter vi här hemma av att vi alla 3 är lediga, har ett nytt golv på bottenplan & fina vänner!

Jag hade nog också varit snäll för i min klapp från darling låg där en kokbok som jag önskat mig av tomten..


Leila - One More Slice

Så otroligt vackra bilder & en massa smarriga recept på pizza, bröd & bakverk som jag bara måste prova att göra



Igår var vi på IKEA & handla lite till hemmet ( fick några presentkort där), vi fick bla med oss hem en ny hallspegel & ett fint vitt sköskåp även det till hallen. Nu ska det bara piffas upp lite med fotoramar & ljus så blir det så fint.
I mellandagarna ska jag jobba nån dag, sen ska vi ner till stan nån dag och kolla lite affärer & ta en o annan fika.

Har ni haft en mysig JUL ?






















Nu ska jag plocka bort det sista av Julen & endast ha stjärnor i fönstren kvar, på Fredag smäller det med nyårsfest & sen har vi 2011 här!






Grattis Stephanie på din B-day!





Kommentarer
Postat av: Agneta & Morfar

Var är bilden av Sebb? =}}

2010-12-27 @ 21:42:27
Postat av: Stephie

Tack så mycket :) o vad fina bilder du lagt ut, ser ut som ni haft en megamysig jul :) Vi ses på fredag så får ni ha det så bra! PoK

2010-12-28 @ 19:22:19
URL: http://bloggenommodesty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback