07.30

Torsdag morgon & jag sitter med min efterlängtade 1:a koppkaffe!
Imorse fick jag lite smått panik efter att sett att det var tomt på kaffe i förrådet=/ Så jag stoppade Molly i vagnen & begav mig ut på jakt, va faktiskt skönt med en långpromenad nu på morgonen när det är lite svalare.
07.30 verkar vara den tid på morgonen då Molly vaknar nuförtiden, den senaste veckan har hon vaknat då annars brukar hon sova en timme längre. Så nu få man själv med lägga sig i god tid så man får någon sammanhängande sömn, det behövs! =)
I tisdes var vi på kvällen hos Steffi o comp, det bjöds på smarrig kladdkaka med glass&blåbär! Jättegott
Dom hade andra vänner där som också hade barn, så det var riktigt trevligt!
Molly klarade sig undan febern men blev lite tröttare än vanligt på kvällen så det var skönt för henne. Aldrig skoj med feber & särskilt inte när man är så liten. Som plåster på såren så gick jag ner & köpte lite nytt till henne i leksaks affären igår, tänkte visa här sen!

& igår hade vi först en slapp morgon, fick småplockat och tvättat. Sen blev det en prommis till Tessi/Mio/Milian för en liten dejt med lunch&kaffe MYS
Senare på kvällen åkte vi ut till Stockamöllan för att träffa Emma med syster&Inez, har inte träffat dom på ett år så det var jätte skoj att ses. Inez har blivit stora flickan & var väldigt glad för Molly. Dock var det nog inte den gladaste kvällen för Molly för hon var rätt grinig & ville inte riktigt komma till ro förrän vi kom hem!
Emma hade gjort en riktigt god daimglasstårta, duktig gumman!

Nu regnar (öser) det här ute & Molly sover äntligen i sin vagn, grinig hela förmiddagen så då blir det bäst om hon får sova så hon är go&gla vaken tid:)
Får se om jag följer med på fikan ikväll, beror lite på hur lillan är ikväll! Hade varit trevligt att komma iväg & få lite egentid iaf.


Ha en mysig dag! Kram från oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback