25-års firande!

Hej mina kära!

Igår firade vi M som fyllde 25år!
Först hade vi M:s familj på besök, sen min mamma&bror samt lite vänner på kvällen. Så vi hade fullt upp från morgon till kväll, men det blev en väldigt lagom och mysigt firande av min älskling!
Jag gjorde 2 olika jordgubbstårtor som blev väldigt goda.

 

Jordgubbstårta nr: 1

 

 

Jordgubbstårta nr: 2


Idag har vi varit ett ärende på banken, har bland annat fixat ett litet sparande åt lillan <3
Sen därefter köpte vi goda bullar & åkte till A/S för frukost.mysigt!

Ikväll blir det en lugn kväll med besök av Emma och lite gottis på bordet:)

Ha en underbar fredag och mys riktigt mycket!

LOVE






Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte fina bilder. Tårtan var lika god som den ser ut:)

och tack för en mysig frukost frukost imorse. Alltid lika trevligt. Vi hörs imorgon, kramar.

2010-07-23 @ 23:26:53
URL: http://milianmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback