Autumn Season 2010

H&M höstkatalog damp ner i brevlådan i eftermiddags, så ikväll har jag suttit med en skål jordgubbar&glass och blivit inspirerad och köpsugen på höstkläder!
Det verkar som militärgrönt håller i sig samt mycket stickat som det alltid blir till hösten.
Va ett kanon bra enjudande på en söt kofta med volangkant som jag slog till på (49.50) HÄRLIGT!
Resten blev till Molly, bla fleecejacka.jeans.tröja med tryck. manchesterbyxor & lite till!

Ikväll har jag&Molly tagit vår första fika med fina vännerna i stan!
Det blev en god latte & cola på 3kr:) Mysigt att ses alla igen. Tack för ikväll sötisar!

Imorgon väntar en mamma träff & en tripp till Lomma för att besöka agneta&morfar(sebb) MYS!

Nu ska jag inta sängen efter en lång dag av röjning&städ i klädlkammaren.
Det blev riktigt bra, nu ska jag bara fixa några galgar till och få upp det sista & M ska hänga upp spegel/tavlor sen är det klart! Skönt med ordning&reda.

God Natt o Sov Gott

LOVE


Kommentarer
Postat av: M&S

Pigg o vaken?? :) och tack, vi blev också nöjda, så är kul!! och ska bli kul på lördag, men vi hörs på fredag som sagt :) Har du förresten bestämt vilken tårta det blir på torsdag? Pusss från oss

2010-07-21 @ 07:28:29
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback