Entré

Nu är vi precis hemkommen från en liten tripp till Entré!

Ja vi har shoppat lite till alla 3:) Har inte varit på Entré sen jag var där med jobbet och byggde upp en butik!
Måste säga att jag tycker köpcentrat har blivit riktigt bra!

Köpte lite saker på mammas jobb till Molly; bodysar, pannband med rosett, byxor, strumpor med spetskant och vita skor till dopet:)!
M fick 2 nya solglasögon och sen köpte han 2 par skor på Intersport. Sen hitta jag ett par billiga jeans på rean på Gina (99kr ett kap) samt ett vitt linne som liknar det i förra inlägget!
Sen hittade jag även en söt tunika inne på H&M och ett turkostgrönt nagellack:)!
Det var evigheter sen man köpte något till sig själv i klädväg!

Molly&M sussar i soffan, och jag ska strax hänga ut lite tvätt! Skönt med torkvinda i trädgården, det doftar så gått efter att det har torkat ute=)


POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback