FIX

Gokväll!

Nu är vi hemma...M sitter & kollar på scarrymovie4 och jag bloggar:)
Dagen har bjudits på städ&fix i förrådet på framsidan.
Vi rensade ut en massa skräp som vi har samlat på oss och la alla M:s verktyg i förådet, som han har haft i klädkammaren där uppe. Så nu tänkte jag fixa i klädkammaren, plocka upp & sortera kläderna som fortfarande ligger i flytkartonger samt köpa trådkorgar och sätta upp krokar som man kan hänga skärp&väskor på!

Vi har även varit en sväng hos S/A och fikat,kollat på nya lägenheter, varit nere i Trollis och matat ankor....
....sen blev det en tacomiddag..mums!

Nu ska jag lägga över Molly i sin säng & bädda ner mig själv.
Ska bli lite skönt med välbehövd sömn!


Sov gott mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback