@genda

Godmorgon!

På agendan idag står det idag;

  1. Ärende i stan (byta kläder på lindex & till apoteket)
  2. Besök av min vän Sofie !
  3. Planera inför helgen i Torekov

När lillan har vaknat och vi har gjort iordning oss ska vi 3 bege oss ner till stan för byta kläder på Lindex.
Sen måste vi inom apoteket och köpa tops och semper droppar till lillan!
Jag ska även se om där finns någon hjälp mot min pollen snuva, himla irriterande ifall jag ska gå så här snörvlig hela sommaren. Blev lite osäker på om jag kan ta dom vanliga clarityn mot det nu när man ammar=/

Sen så väntas ett efterlängtat besök av min vän Sofie:)
Ska bli jätte skoj att ses igen, har ju inte träffats sen baby showern i februari!

Nu ska jag äta lite frukost!

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback