iPhone

Äntligen fick jag tummen loss=)
Nu har jag beställt en iPhone, skulle ändå förnya mitt abonnemang och fick en iPhone för samma pris som innan!
Så den ska landa i brevlådan inom 10dagar!
Då blir det även smidigare att uppdatera här tänkte jag.

Nu har vi haft mamma+bebisar här och det var skoj att ses alla igen!
Det bjöds på melon&kaffe.
Vi planerade in en dag nu i juli där vi alla ska åka till Helsingör över en dag och bara strosa rundor & äta lite gott! Ska bli jätte trevligt!!!

M&M ligger bredvid mig här i soffan och sover. M har spelat tennis så det är nog därför han är lite trött!=)
& jag passar på att njuta av mitt kaffe och blogga lite..underbart!
Snart ska vi bege oss till Andersson/Svensson!


Ha en fortsatt bra dag PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback