Sista fredagen i juli!

Startar denna sista fredagen i juli med en lugn start med tv:n i bakgrunden & en god macka&kaffe!

Ruskigt väder ute & det skulle tydligen hålla i sig=/ Så får väll hålla sig inne idag, passa på att pyssla med lite inför dopet. Tänkt göra lite skyltar som vi ska ha till maten. Får se vad jag kommer på!
Har lite fina papper kvar undanstoppat någonstans här hemma från när jag började lite smått med scrap, tänte försöka leta upp det idag & använda det!

Igår var vi på Nova Lund, kom på att det är ju löningshelg & då ska alla ut och shoppa så vi tog det istället igår eftermiddag när pappa M kom hem efter jobbet.
Blev en del shoppat, bla kläder till dopet, tavellist & solcellslampor! Hade en himla tur med klänningen till mej som jag sett hos 2 andra bloggare som tipsat om den. Inne på H&M hängde den sista och i min storlek GREAT!
Så nu är kläderna fixade, ska bara ha ett par strumpbyxor på lindex åt Molly med, för dom vart slut igår.

Nu vaknar Molly efter sin lilla nap!

Ha en underbar Fredag alla...Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback