Torekov



Första stoppet var i hamnen i Torekov!
Där smaskade vi i oss glass & kollade på båtarna, som Milian tyckte vara jätte roligt!



En fin utsikt i fredagskväll från trädgården!



Mio&Molly matchar varandra i sina Barbarapapa kläder:) Så söta!



Bild ifrån färjan när M&S&M åkte över till Sandhamn, vi andra vilade oss
hemma i stugan efter en tuff varm dag i affärer:)



Krabbfiske på gång:) Det blev faktiskt ett napp!



Här skymtar en liten bit av Hovshallar!



Ny vecka nya tag!

Förkylningen håller i sig fast jag känner mig lite bättre i kroppen ändå!
Lite bilder ifrån helgen i Torekov bjussar jag på.

Idag blir det hemma fix med trädgårdsfix o plock! Man får passa på när det inte är för varmt för att vara ute:)

Ha en skön dag! POK

Kommentarer
Postat av: M&S

Jättefina bilder spec den på på Mio&Molly! =) o skönt att febern gått över, nu håller vi tummarna på att det ska bli lite svalare väder också, 25grader är väl lagom =) ha en fin kväll! P&K

2010-07-12 @ 17:57:53
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/
Postat av: Caroline Edvardsson

Mys!!! :) Vill också njuta av solen.. plågsamt varmt på salongen nu. Längtar efter min semester!! Då får vi grilla en massa och så :) puss!

2010-07-12 @ 20:24:00
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback