Dagen före Midsommarafton!

Solen gassar på ute och Jag&Molly tar en stund inne i det svala:)
Underbart väder nu, och det se ut som det ska hålla i sig nu under helgen! HÄRLIGT

Imorgon ska vi ut till Emma i Stockamöllan på Midsommarfest, ska dit redan kl 4 och leka lte lekar och sen blir det mat m.m.
Så jag har varit och rotat i min garderob efter en lämplig klänning, som det ser ut nu blir det en cerise rosa med volanger men känner jag mig rätt så lär jag ändra mig i sista sekund.
Hitta dock andra små godbitar i lådorna...


Ha en fortsatt solig dag! Kram




Kommentarer
Postat av: Agneta

Du blir vacker i vilket du än väljer, som alltid! :O)) Kram, Agneta

2010-06-24 @ 15:43:13
Postat av: Modesty&Stephie

tack så mycket, o desamma hoppas ni får en jättefin midsommar o lycka till med lekarna, hoppas ditt lag vinner ;) nu håller vi bara tummarna för lite finare väder också, ser lite mörkt ut nu tyvärr :/ aja det blir säkert bättre! Ha det finast! Många Kramar till er från oss :)

2010-06-25 @ 09:47:45
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback