Mulet

Det bjuds på mulet väder idag, men vi har trotsat vädret & har varit ute en sväng ,ner till stan!

Blev lite shopping till Molly på lindex. 3 bodysar och ett par tights i stl 68!
Hon växer så det knakar och storlek 56 är smått nu, så det är bara 62 som funkar! Fynda på  rean (blev faktiskt väldigt besviken på den lilla rean dom hade, ett 1/2 golvställ det var allt!)

Därefter mötte vi upp M och stack inom "Johans trädgård" där jag skulle ha en lavendelväxt till krukan på framsidan.
Lavendel doftar gudomligt & lockar till sig fjärillar som är så fina!

Nu sitter vi här i soffan och softar efter en jobbig varm natt (puhhh) + lite Loa kräk som man fick gå upp kl 6 imorse och torka upp. pga all gräs han äter ute nu!


Tack steffi&comp för en jätte trevlig eftermiddag/kväll igår! Det var mys!


Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag shoppade oxå på Lindex till Molly idag - fast i storlek 74 - för att hon ska ha något lite längre fram...Så skoj att handla kläder till henne! Jag får behärska mig...:O))

2010-06-30 @ 21:27:51
Postat av: lazo

je viens juste de visite le profil mais j'avoue que j'aime et c'est vraiment magnifique mais mon probleme en est que je ne parle pas suedois j'ai tout le probleme du monde pour connaitre ce que vous avez ecris

voici mon email en cas [email protected]

2010-07-01 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback