Back to work

NY vecka!!
& veckan startar med ett underbart fint väder...tjohoo!

Igår va jag som sagt back to work, ska börja jobba lite helger & extra är det tänkt. & det var verkligen jätte skoj att träffa arbetskamraterna & bara vara jag. Visst det ä underbart att vara hemma med men som sagt så har jag varit hemma sen i februari då ja gick på havandeskapspening & tror inte det är fel att dotter & pappa umgås själva.
Jätte nevös va jag när jag satte mig i bilen igår mot jobb, tänkte en massa & hoppades på att allt skulle gå bra!

M sa att det hade gått jättebra, dom hade varit ute och gått en lång promenad & Molly hade tagit igen sina förlorade sömntimmar. Det stod även mat på bordet när jag kom hem - LYX!

I lördags var vi hos våra vänner på middag & det var jättegott och trevligt. Molly & Modesty satt bredvid varandra & åt sin gröt - sötisar! Modesty hade en jättesöt liten pingvin leksak ifrån Belino som kunde sjunga/blinka/snurra och denna gillade Molly jätte mycket.
Så igår när jag hade lunch sprang jag inom BR och raffade åt mig en sådan till Molly.
Något som också fick följa med mig hem igår var denna underbara koftan ifrån H&M - Odd Molly inspirerad med fina stickningar & färger- LOVELY!


Visit hm.com

 

 

Idag väntas 6 månaders kontroll på BVC - det ser vi framemot!

 

Ha en skön start på veckan / K R A M ifrån mig!

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

399:- fy fan alltså :)Var riktigt snygg den tröjan. Vi ses ikväll. puss puss

2010-11-08 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback