En liten godispåse till dig!

Ja precis så stod det i sms:t från min fina M! Ringde han innan & sa att jag är så himla gottesugen & sockertarmen skrek efter något sött till Bonde ikväll :)

Godeftermiddag!

Idag har det varit mammafika & babysim.
Lika mysigt som alltid, blev dock lite stressigt när jag märkte att jag missat packa ner mina badtrosor & det var en kvart kvar till start :S Men bästaste tjejerna passa Molly så jag hann köa hem om & hämta! Tack fina!
Idag hamna dom små & även vi framför kameran och så skulle vi få en cd-skiva med foto som vi får köpa sen sista gången SKOJ!

Nu ska det lagas en av min favvorätt korvstroganoff med ris till oss 2 & Molly ska få gröt. Yammi!
Dammsugit & tvättat har jag även hunnit med denna dagen, så ikväll kan man lugnt luta sig tillbaka i soffan med ett gott samvete!



Ha en underbart fin kväll rara - P & K

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter väldigt omtänksamt av han..=) Tack för en trevlig förmiddag idag. Och hoppas ni hade en mysig kväll framför tvn.. Kram

2010-11-17 @ 21:20:53
URL: http://tildevilde.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback