Julsugen!

Molly sover fortfarande & vi har haft ett mysigt besök av Tessan&Mio, har inte träffats på läänge eller det var längesen dom va här sist. Så vi mös med kaffe & snacka bla om Julen!
Älskar Julen & allt pill. Är dock lite stressad över alla julklappar som ska fixas till alla, tycker det är himla svårt att hitta på bra ting att ge till sina nära. Några förslag?

Julen är snart här & jag har smygstartat lite med att ta in en fin dekorationslampa som går i vitt/silver. Vitt/Silver & lite inslag av rött tänkte jag ha härhemma i år. Stilrent & Klassiskt!
Ikea hade några fina guldklimpar i årets julkatalog som damp ner i brevlådan nu i veckan.

Det var tänkt att vi skulle ta en promenad idag, men detta ruskiga höstvädret tillåter inte det så hoppas på att det blir ett brapromenadväder nästa vecka för härlig motion har jag saknat denna vecka!
Nu får nog jag väcka lillan så vi kan komma iväg & handla lite.


P & K


Kommentarer
Postat av: Emma

Anna panna! Jag längtar också efter julen. Vill baka julgodis och göra det "julmysigt" i min lägenhet.

Puss från Emma

2010-11-06 @ 17:08:33
Postat av: Stephie&Modesty

Tack ska ni ha! det va jättetrevligt o kul ni tyckte om maten o tack för presenten, den va söt- du är så piffig, ska smaka chokladen ikväll tänkte vi! =) Hoppas det gått bra att jobba idag o för Mattias&Molly så hörs vi imorgon om fikan i veckan! PoK

Ps. Jag är också julsugen, det är så mysigt när man fått upp julpyntet!

2010-11-07 @ 18:57:24
URL: http://bloggenommodesty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback