Kall kaffe!

Ja idag har jag fått dricka kall kaffe några ggr..!
Molly är så himla sällskapssjuk, & direkt hon inte ser en så börjas det gråta.
Jag som tänkte pyssla lite här hemma, men ICKE! Har äntligen fått henne till att somna sn eftermiddagsnap, inte lätt det iheller tog sisådär någon timma..puuhh!

Letar inspiration till arbetsrummet där uppe, är på jakt efter ett fint gammalt skrivbord - ingen som har ett över lr något tips vart man kan finna detta?
M vill ha sitt STORA tympliga skivbord kvar men inte jag eftersom det äter upp hela ytan i det lilla rummet samt att eftersom vi aldrig använder den datorn så tänkte jag att det passar sig bättre med ett litet sött skrivbord!

Igår va jag JÄTTE förkyld & lite feber men det vände snabbt till att bli frisk & kry idag, skönt!
Vi smygstarta på pepparkakor & ädelost igår och det är så hiiimlans gott ju..så kunde inte låta bli att mumsa på några till lunchen idag med!




Ha en fin höstdag kära ni!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback