Kyckling á la Anna!

MysLördag är i full gång, & vi har en lugn kväll hemma!

Idag svängde jag ihopa en god middag - skivade kycklingfiléer med kryddor & sås samt pommes och sallad*mums*.
Och nu mumsar vi på lördagsgodis & cola och inväntar vårt nya "favorit" program "Så mycket bättre" och idag var det LillBabs tur. Sen blir det att kolla på den sista hyrfilmen här hemma, Beck - levande begravd!

Igår var det "Girls Night Out" hos Emma i Malmö som hade en inflyttningsfest/födelsedagsfirande i sin fina lya.
Jättetrevlig kväll med god mat & vin. Tack hjärtat!
Klockan var nog närmare 2 när jag va hemma i natt & va lagom trött imorse när Mollan vaknade så M var så snäll och tog även morgonen samt handlade en god frukost till oss ! Precis vad jag behövde.

Imorgon är det Fars Dag & middag hos Mollys Farmor&Farfar!


Nä nu ska jag mysa med min bättre hälft ! Så ha en FAB lördag / Kram på er

Kommentarer
Postat av: Stephie

Gud va kul att komma iväg lite, och vad snällt av Mattias att fixa frukost! =) Hoppas allt är bra annars idag o att ni får en fin söndag o farsdag! Kramar till er

2010-11-14 @ 09:48:46
URL: http://bloggenommodesty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback