Måndag igen..

Gomorgon!

Ännu en måndag, & ännu en ny vecka där man undrar hur den förra lyckades susa förbi så snabbt!
Molly va go & glad i morse när hon slog upp sina fina blå (okej hon låg och gnydde i sängen tills jag slog upp mina blå) & skrattade som aldrig förr när en trött mamma sa MollyMolly, haha skoj att hon tycker om sitt namn iaf:)
Ja trött va jag för nån timma sen men har nu lyckats komma igång med dagen SKÖNT!


Vädret börjar ge med sig & jag tycks skymta en blå himmel HÄRLISH!


Denna veckan bjuds på vaccinering,fika,julfest med jobbet & lite annat smått&gott...
Igår köptes den första julklappen till Molly - V. Så nu har vi iaf kommit igång lite med klapparna!

Nu ska jag kasta mig in i duschen, passa på medans lillan sover sitt förmiddagspass.


Ha en bra dag alla fina läsare!

K R A M


Kommentarer
Postat av: Caroline Edvardsson

Riktigt skönt!! :) Sån får ni skaffa och ha hemma i er trädgård ;) kram!!

2010-11-15 @ 19:25:25
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback