SNÖ!


Ja det snöar för fullt här hemma nu & jag börjar fundera lite smått på hur det ska gå att ta sig till jobbet ikväll :S
Tänkte på det när jag tittade ut över trädgården och fick syn på vår "backe" utanför att nästa år så är det Molly som kommer att sitta i sin lilla pulka & säga igen igen =)

GODMORGON!





Molly (och Smilla) sover sitt förmiddagspass & jag passar då på att smyga upp till kontoret, hur forfarande inte köpt en ny sladd!
Till lunch kommer mamma och tittar förbi & ikväll blir det jobb (VIP-Kväll på Center Syd) hoppas på att det har slutat snöa tills dess. Får väl annars ta pulka till Löddeköpinge ;)

Annars har här inte hänt så mycket, renoveringen av hallen börjar ta sig & Mattias gör det så FINT här hemma!
Jag har börjat julpymta med stjärnor, hyacinter & ljusstakar och lite annat smått & gott!

Så här blev årets adventsljusstake som ska invigas på söndag!




Nu ska jag dricka upp mitt kaffe & kolla på Efter Tio ha en toppen dag!

Kramis!



Kommentarer
Postat av: Stephie

Väldigt fin adventsljusstake med dekorationer :) och vi hoppas också det slutar snöa snart, lagom är alltid bäst! :) Ha en toppendag! PoK

2010-11-25 @ 13:47:22
URL: http://bloggenommodesty.blogspot.com
Postat av: Therese

Adventsljusstaken blev jätte fin! :)

2010-11-25 @ 17:29:33
URL: http://milianmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback