Tänder på G!

Mollys första 2 tänder är på G.
Märkte det igår när hon låg & tugga på sin strumpa väldigt lääänge + att hon saglar jätte mycket.
Så gulligt!


FREDAG! Bästa dagen på veckan.


Idag ska M klippa sig, Jag&Molly ska köra och handla lite gott till Idol ikväll samt så tänkte jag göra köttbullar med potatismos till middag idag. Så himla längesen vi hade det hemma, så jag är riktigt sugen på det. Svensk husmanskost är ju så himlans GOTT!

Har ni någon fredagsfavorit till middag som ni vill dela med er? Tycker att ens inspiration till middag är botten ibland!
Isf får ni gärna dela med er av det :)



Imorgon ska hela familjen hem till Berggren/Isaksson - mysigt!
& på söndag ska jag faktiskt JOBBA - ja ni läste rätt. Så M & Molly ska ha en pappa&dotter dag tillsammans bara dom två, är ju lite nervös det får jag  erkänna men vet att Mattias fixar det galant & Molly är ju så glad för sin pappa så det ska inte vara något problem. Det är nog bara jag som är en kylling =/


Nu är det fredagsmys !


Kommentarer
Postat av: Pappa

Riktigt mysigt ska vi ha på söndag. Köttbullar, låter ju riktigt gott :)Ses om några timmar.

2010-11-05 @ 11:25:09
Postat av: Stephie&Modesty

Hej igen! synd med promenaden idag också, men vi ses ju imon o det ska bli trevligt, och vi ska på husvisning i lilla Harrie, vi är bara nyfikna, det är ett jättefint hus så ska bli kul att titta på det =) Ha en riktigt mysig kväll! PoK

2010-11-05 @ 12:48:11
URL: http://bloggenommodesty.blogspot.com
Postat av: Stephie&Modesty

o roligt med tänderna förresten, det glömde jag skriva! det är ju så himla gulligt!! =) poK

2010-11-05 @ 12:49:09
Postat av: Anna&Molly

Ja vi får ta en promenad när vädret vill ge med sig, riktigt höstrusk ute =/ Ses imorgon! Kram

2010-11-05 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback