Duktig flicka!

Jag är lättad över att det gick så bra idag på BVC !
Molly fick sin 5 månaders spruta 1 vardera ben & det kom bara ett litet knyst sen var det glömt, så himla duktig flicka :)
BVC- Eva tyckte Molly var en tålig tjej ;)

Lite vikt & längd fick vi med men det tänker jag tyvärr inte skriva här pga att det ska snackas om hur "stora" dom små är eller så ska det jämföras. Är riktigt trött på sånt trams nu! Molly är en fin & välmående flicka <3

 

Efter BVC mötte vi upp Tessi/Mille/Mio för en dejt på lekplatsen bla.Mysigt! Åh nu sover Molly så jag ska passa på att vila jag med imellan tvätt & matlagning. Behöver göras nya smakportioner till Molly så idag tänkte jag göra en låda med brocolli&potatis så får vi se vad hon tycker om det !

 

 

Ha en underbar fin måndag !

Psst..idag börjar förkväll :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Agneta & Morfar

Du är en klok mamma! Pussar till Molly från oss.

2010-10-04 @ 19:39:10
Postat av: Stephie&Modesty

Oj vad duktigt av Molly ja hon är verkligen tålig =)

Ses imorgon gumman, hoppas ni haft en fin dag idag!

P&K

2010-10-05 @ 19:49:56
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback