Ett paket!



Ett fint litet paket låg på ICA & väntade på att bli hämtat, så jag & Molly traska upp dit + att vi fick lite motion och gott med oss hem!
I paketet låg där gåvan från MAMA tidningen som jag fick nu när jag blev prenumerant.
Ett schampo & balsam från GOLDWELL & en jätte söt bok till Molly "Ingrid Vill Bada" .



Så nu har jag kommit igång på riktigt denna fredagen!
Kaffet är handlat & ny mat till Mollan. Det blev bla Kalopps, Kyckling med grönsaker & fruktpurré.
Kaloppsen var en HIT får vi säga för halva burken gick ner i ett nafs :)

Vi var på ICA & så mycket människor där va, kom nästan inte fram i gångarna. & några blockerade gångarna totalt med sina vagnar. Frågade en mamma med sin son ifall hon kunde flytta sig lite på sidan så ja kunde komma imellan, men då fick jag som svar tillbaka " NEJ det kan jag inte jag står nu här och funderar vad jag behöver så du kan väl gå runt om på andra sidan" PAFF blev jag minst sagt att man kan vara så otrevlig, så jag bara glodde på henne & gick därifrån!
Stackars son!
Vi fick iaf med oss en god kaffe & wienerbröd för bara en TIA med oss hem! Imorgon ska vi dit & handla lösgodis för 29.90, Jipppi!!!!


Vårt lilla CHARMTROLL !





Nu ska jag återgå till tvätten!

Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu kommer jag snart hem mina skatter :)SÅ skönt med fredag. Älskar er båda. Puss

2010-10-29 @ 15:25:24
Postat av: Helle

Hej på er alla,



Tycker det är en snygg hemsida med fina färgar och lite annat upplägg. Vi ses i helgen



Kramar

Mamma

2010-10-30 @ 09:50:55
Postat av: Caroline

Hej! Ditt hår såg fint ut idag..=) Visst blir man alltid lika chockad när man får idiotiska svar från helt främmande människor, man skulle sj aldrig säga något sådant. Tyckte Mollan om maten? Köpte likadant till tilde igår.. kram kram från en som inte kan skriva med sina nya naglar

2010-10-30 @ 20:42:50
URL: http://tildevilde.babyblogg.se
Postat av: Agneta & Morfar

Det var en dum mamma! Hoppas att hennes son inte tar efter sin mamma!! Grrrrr. Jag hade nog dängt handväskan in huv´et på henne!!

Jättefin bakgrund! Kan ni nästan ha som tapet i sovrummet..=))

2010-10-31 @ 17:06:43
Postat av: Hårprodukter

Fin Blogg du har her.

Kanske vi har noget du vil skrive om. www.fixatilldig.se (Du har mulighet at blive Bannerpartner/affiliate och skrive om produkterne)



Kollaeven vår Private blogg www.girlzone.se Och deltag i dom olika Konkurrencerne.



Ha en Dejlig dag.

2010-10-31 @ 23:55:23
URL: http://www.fixatilldig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback