Fransk Manikyr

Gomorgon Fredag!

Hoppas ni fått en bra start. Själv är jag lite seg & trött men vi ska nog ta oss igenom denna dagen med, saknar dock gott kaffe då det gapar tomt i skafferiet.

Vi såg på ROSA BANDET GALAN igår & det är så fruktansvärt hemskt med cancer, både jag & M blev tagna av dokmentären från Annas Blogg som kämpade med en elakartad cancer som hon fick strax efter hon hade fått sin dotter. Dom upptäckte den pga av hon trodde att hon hade mjölkstockning men som visade sig vara en elakartad tumör i bröstet som sedan spred sig vidare till hjärnan..så fruktansvärt hemskt! Tårarna rann på mig & jag tänker att man verkligen ska ta vara på tiden man har tillsammans & vara glad för det man har!


Idag ska jag lyxa till det med att få fina naglar ! Min fina vän Tessi ska göra Fransk Manikyr på dom idag. Underbart!
& imorgon bitti beger jag mig till frissan för att få nya slingor i håret!

Annars i helgen ska vi fortsätta med renoveringen - som M sa vi måste få det klart!
Sen ska vi på middag hos Mollys mormor på lördag, en mysig helg helt enkelt!

Tack för alla fina kommentarer om den nya designen !


Ha en stört skön Fredag & Helg, ska försöka lägga upp någon bild i helgen

Kram




Kommentarer
Postat av: Stephie&Modesty

Hej gumman! Fixat naglarna? tror jag såg dig på väg hem från ica med kaffet i högsta hugg, vågade inte tuta ifall Molly sov! och jag blev också jättetagen av det klippet, grät jättemycket, tyckte det var så sorgligt när Anna o Tilde låg i sjuksängen o läste en bok, Anna hade inget hår på huvudet o jag bara tänkte usch, det kunde varit jag o Modesty, det är så himla hemskt med cancer... ja man måste verkligen ta vara på tiden, för man vet aldrig hur lång tid man har kvar..

blev långt inlägg det här, men men hoppas det är bra med dig&Molly idag iaf! Ses på måndag om vi inte hörs innan =)

Puss&Kram

2010-10-29 @ 12:52:42
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback