halv 8 hos oss!

Vi tittar på "halv åtta hos oss" & äter nygräddade chokladmuffins.
M har varit iväg och tränat med min bror idag & då passa jag och Mollan på att baka ! Det är mysigt och framförallt väldigt GOTT.

Dagen har haft fulltösmedvetslös som tema idag. Dietistbesök imorse som gick jättebra, Molly charmade henne & jag fick bra tips och recept till Mollys kost - blir nog lättare än vad jag trodde.  S K Ö N T !
Sen snabbt till Coop & snabbt hem för att möta upp VVS killen som skulle byta kran m.m. sen besök av ordförande i föreningen som skulle kolla på läckan & snacka om hur vi skulle göra...hoppas inte morgondagen blir lika intensiv, har bara ett bebissim på schemat än sålänge.

Är det någon som ha testat miniderm på sina bebisar, funkade det? Mollys utlsag är hemska & jag fick tipset att smörja med miniderm så vi hoppas nu det hjälper. Känns som sandpapper på hennes lilla kropp =/


Ha en fin kväll - Kramis / @


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Anna!

Jag använde Miniderm på Tilde när hon var liten! Den är bra! Kommer ihåg att vår barnmorska sa att man ska försöka undvika att smörja små barn så mycket, men om man behövde det så skulle det va Miniderm!

Hoppas utslagen försvinner! KRAM

2010-10-12 @ 20:10:07
Postat av: Anna&Molly

Tack snäckan! Får väl smörja på & hoppas på att det hjälper. Kram

2010-10-12 @ 20:14:44
URL: http://mollylykke.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att maten inte känns så jobbig.. lovar att det blir lättare och lättare, jag tänker inte ens på att jag inte tåler mjölk längre, det blir en vana=) Dock tråkigt att utslagen blivit värre. stackarn! Hoppas de försvinner snart! Kram

2010-10-12 @ 20:16:53
Postat av: Therese

Va mysigt med chokladmuffins & halv 8 hos mig.=) Ses snart! Kramar

2010-10-13 @ 09:20:41
URL: http://milianmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback