Har ni börjat fundera på julklappar?

GODMORGON !

Jag & M låg och små snacka om just julklappar till Molly igår när vi låg i sängen.
Vi tänkte att hon skulle få lite möbler till sitt rum av oss i år då hon inte uppskattar julklapparna på samma sätt som hon kommer att göra nästa jul.
Så vi ska nog köpa KRITTER bord & stolar. Sen får det väl bli några söta koppar att ställa på bordet!
Sen ska vi även till Ullared & där finner vi säkert något fint att stoppa under julgranen till henne :) Julen känns extra välkommen i år känner jag & det ska bli så mysigt att få fira första julen med Molly.


Molly sover i sin säng & jag slappar i soffan med kaffe & ska bläddra i "Family Living" tidningen nu. Om mågon timma ska vi traska ner till Badet för att gå på Babysim !


Förresten lilla kisen flyttar in till oss nästa helg & det ska bli mysigt..det lutar åt att hon ska heta Smilla.

K R A M

Kommentarer
Postat av: Caroline&Tilde

Så mysigt med en liten katt.. Har också funderat på julklappar i år, inte så lätt. Omslagspappret kommer säkert att vara roligast. Kram

2010-10-13 @ 18:55:02
URL: http://tildevilde.babyblogg.se
Postat av: Sofie

Skönt att höra att andra oxå börjat fundera på julen!! :) Jag älskar julen!



Och Smilla!! Precis som min lilla kise! :) Fast hon bor ju inte hemma längre..:(

2010-10-13 @ 19:56:29
Postat av: Agneta & Morfar

Åhhh, så det blev Smilla iallafall! Så mysigt. Hoppas inte Loa blir avundsjuk nu bara...

Kan ni inte vänta lite med KRITTER? Låt nå´n annan vara med lite...=)) Molly behöver inget bord redan väl?

Kram kram på er alla 3.

2010-10-13 @ 20:41:18
Postat av: Anna&Molly

C: Ja det blir nog mes skoj med omslagspappret:)

S: Ja visst är det julen är mysig, Naw tyckte att smilla va ett gulligt namn!

A: Haha..vi snackar om det:)

2010-10-14 @ 07:49:56
URL: http://mollylykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback