Höstplantering

Dagens plantering som jag passade på att göra medans Molly sov gott ute i sin vagn!



S I L V E R E K - V I T LJ U N G - P R Y D N A D S K Å L

Temat gick i vitt & grönt !

 

 

Passade även på att få in våra utemöbler på framsidan samt grillen.

 

Nu har Emma precis gått. Vi har druckit kaffe & snackat inredning bla som vi både tycker är skoj. Hon fick med sig några inredningstidningar med sig hem till hennes nya lägenhet. Tack fina för ett mysit besök!

 

Nu ska Molly få sin kvällsgröt med mosad banan...mmm det tycker hon är gott :) & jag ska nog fixa några lyxiga varma mackor, det ni !

 

 

Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefint!:)

2010-10-14 @ 21:09:22
URL: http://milianmio.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tjusigt! :) Tänkte att jag svarar på din kommentar på min blogg, här hos dig ist så att jag är säker på att du ser svaret :) Tack för din gulliga kommentar! Och ang. fikan på lördag, kommer att jobba över en stund på lördag och sen måste jag troligtvis städa på Style så jag är inte säker på att jag hinner. :( Annars får vi boka in en till fika snart! Hoppas jag kan hinna med det på lördag oxå. Tusen kramar! Saknar er!

2010-10-14 @ 22:15:04
URL: http://ettendac.blogg.se/
Postat av: Caroline Edvardsson

Tack gumman! :) Fint du har fått det i trädgården. puss!

2010-10-14 @ 23:01:26
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback