Loppis fynd !

Gokväll !


Molly i morse när hon satt så fint i sängen.
Vår duktiga lilla flicka, du förgyller vår dag med massa skratt,kärlek&glädje
<3

 

Mina fina loppisfynd som jag&mamma fann idag!

 

 

Vilken mysig helg vi har haft!

 

I fredags hade vi familjen A/S på besök & jag hade fixat med god tacos & lite gottis till Idol.

Igår var jag&Molly hos A/S & blev bjudna på god fika medans M höll på med hallen här hemma, därefter åkte vi hem till mormor och där blev vi bjudna på en jättegod middag (stek&ungstektarotgrönsaker med en god sallad & sås till) Moll somna i mormors säng & sov gott där tills vi åkte hem vid 22 tiden, så vi mös med kaffe & äpplepaj !

 

Idag drog jag & mamma på en loppisjakt, målet va Röstånga men stannade på några ställen

på vägen. På första stället fann jag en jätefin gammeldags ljustake & en jättesöt burk med rosor, allt för 50:- ett kap. Sen hittade vi en jättemysig secondhand butik i Röstånga där jag fann en söt gammal kakburk med en stor ros på, tyckte den var lie dyr så jag försökte pruta men det gick inte. Men när fina mamma kom ut ur butiken så hade hon köpt den till mig + en Carl Larsson  tavla till Mollys rum. Tack mamma!

 


En halvtimme kvar till stängning körde vi snabbt till Vonnes i Höör & vi fick med oss lite fint därifrån med, skulle kunna köpa allt i den butiken ! Efter en heldag med shopping avslutade vi den med en fika hemma hos oss. & nu har vi precis ätit en jättesmarrig stek som M fixat med goda tillbehör. Molly sussar gott & vi njuter av lugnet!

Ha en L O V E L Y söndagskväll!

K R A M

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Stephie&Modesty

Oh vad roligt det lät med loppis o så mkt fint ni hittade! Jag vill med ut på loppis, det kunde vi kanske åkt ut på någon gång?? Hade varit skoj =)

P&K

2010-10-04 @ 14:32:55
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback