Måndag!

Har ni haft en bra helg kära?

Vi har haft en mysiig helg & ett underbart väder. Har gått många promenader i helgen för man får ju passa på när vädret är som bäst.
Skulle dock besöka några vänner i Kstad men Molly blev förkyld + att hon ha fått utslag över hela kroppen. & mammahjärtat blr lite extra försiktig och orolig så nu har jag ringt BVC så vi ska upp där till lunch. Molly verkar dock inte besvärad över det så det är skönt!
Annars ska vi även traska ner till stan & beställa ersättning till Molly på apoteket samt hitta en fin sak att komma med till Modesty som vi ska fira imorgon (1/2 års kalas) ! Hoppas lilla snäckan blir frisk tills dess bara!

Snälla Mattias & Stefan hämtade hem mitt vitrinskåp i lördags. Älskar det!!! Precis vad jag hade tänkt mig men ska dock dra några penseldrag över där man har missat målat så blr det kanon. Kommer bild på det snart ! M prutade på det så vi fick det för 200 kr - som hittat!
M ha även varit flitig som alltid och har nu börjat spackla väggarna i hallen...& i helgen tänkte jag och Molly bo på annan ort då M ska slipa & då ska vi helst inte vara hemma pga dammet.
Hoppas nu att vvs killen kommer snart s vi får fixat med läckan..finns ju inget värre än att vänta & jag vill få det fixat NU!


Solen strålar även idag - så fyll på kroppen med ny energi ute i friska luften idag! Det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback