Ny design!

Hej !



Ny design på bloggen - vad tycks? Lämna gärna en kommentar - så blir jag gla!



Idag har vi hållt oss inne, det regnar ute & inget babysim blev det iheller. Vill att Molly ska bli helt frisk först.

Till middag idag blir det kasslergratäng med bacon & ris. & sen ska jag snabbt iväg på ett ärende när M kommer hem om tiden hinns med vill säga.
Imorgon va det igentligen inplanerat att jag & Mollan skulle till Emma i Malmö. Men vi sköt fram det till nästa vecka igen & jag ser framemot att se hennes fina lya!

Smilla håller iaf oss inte sysslolösa här...mina "nya" gardiner liknar snart 2 gamla trasor :(
Jag har nog sagt "NEJ SMILLA" 50ggr idag & Molly tycker nog det är konstigt att jag skäller & jagar henne.


"Bonde" ikväll de får ni inte missa, skrattade nästan igenom hela förra avsnittet! Underhållning på HÖG nivå!


P & K

Kommentarer
Postat av: Sofie.N

Tjusig design! :)

Känner igen det där med jagandet av katten, haha! Vår Smilla var likadan, men det blev bättre! Det är nog en "bebis-fas" de har! Vill testa allt! Man kan ju hoppas på det iallafall..:)

Ha de bra! Kramisar

2010-10-27 @ 19:03:04
Postat av: Stephie&Modesty

Fin design =) o bilden på er också, är den från igår? ses imorgon gumman!

PoK

2010-10-27 @ 19:06:12
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/
Postat av: Agneta & Morfar

Sidan är jättefin men du får snart byta ut alla pelargoner till julstjärnor...haha. Och en fin bild på dig och Molly, lite gammeldax stuk över den, fint.

Men nej! Ikväll blir det MFF för hela slanten!! Kramar från oss.

2010-10-27 @ 19:37:25
Postat av: Agneta & Morfar

Hahaha, såg inte ändringen förrän nu. Stilrent!

2010-10-27 @ 19:38:08
Postat av: johanna

fin fint! klart, bonde är bäst=)

2010-10-27 @ 20:19:39
Postat av: Caroline Edvardsson

Mycket fint!! :) Får Se om jocke kan hjälpa mig en dag.. trött på det rosa nu :( puss!

2010-10-27 @ 21:03:07
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/
Postat av: Anna&molly

Ja vi får hoppas på det Sofie ;)

Tack så mycket alla!

Caroline jag har ett tips på en sida ;)



Kram

2010-10-27 @ 21:18:33
Postat av: Emelie

Hej Anna! Hur har ni det? Mysigt. Vad fin Molly är och du har fin blogg!! Hade varit kul att träffa er!! Kram

2010-10-27 @ 21:41:02
URL: http://Donnaemme.blogg.sr
Postat av: Pappa

Riktigt snyggt tycker jag :)

2010-10-28 @ 10:06:38
Postat av: Caroline

Jätte fin design! :) O vilken gullig bild! :) Hoppas allt är bra med er!

2010-10-28 @ 11:43:19
URL: http://ettendac.blogg.se/
Postat av: Farmor & farfar

Riktigt snyggt!! så fina kort på er alla tre oxå på katterna:)Kramizar

2010-10-28 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback