1:a Dyket !

Hejsan!

Onsdag idag & vi är precis hemkomna från Babysim/Fika !
Idag dök Molly för 1:a gången och det gick jättebra, inget gråt här inte & det plaskades även en hel del idag med:)
Dom är så söta allihopa och man blir så glad i hjärtat ! Tack för idag våra vänner - vi tycker om er mycket <3

Efter sim gick vi till coop och handla mat och sen hämta jag ut det sista på apoteket (mollys mat) så det blev en hel del att bära hela vägen hem från stan. Puuuhhh tungt va det så nu sitter jag här framför min lap & har precis njutit av en god spagetti&köttfärsås som jag slängde snabbt ihopa här hemma.
Molly va nog helt slut för hon sussar fortfarande i vagnen & jag njuter av lugnet med min efterlängtade kaffe !




Strålande skönt väder idag så....

...njut av dagen!



Kommentarer
Postat av: Caroline&Tilde

Tack själv, mysigt idag.. Ha en fortsatt bra dag vänner.. Kram

2010-09-22 @ 16:07:06
URL: http://tildevilde.babyblogg.se
Postat av: M&S

Ja tack så mycket, och vi tycker också om er mycket =) det är roligt att träffas =) Ha en fin kväll sötisar! Kramisar!

2010-09-22 @ 19:23:02
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback