7-år av kärlek!

Idag har jag & KÄRLEKEN M vår dag då vi har varit tillsammans i 7år & förlovade i 6år !
Detta ska vi fira med en mysig lugn kväll med god taco dinner & en stor lösgodis påse *mums*

Livet går upp & ner alltid men det viktigaste är att man håller ihopa i vått och torrt & ger varandra massor av kärlek, det gäller till att vårda sitt förhållande för att hålla det vid liv!


Mattias Jag Älskar Dig <3


Idag har jag & Molly varit på Babysim och det var jätte mysigt! Är dock väldigt trött nu efter all farande överallt idag. Vi har ju även varit hos barnspeciallisten med Molly för mjölkproteinallergin där där Molly fick träffa Läkare och prata om kost vägas & kollade på henne sen togs det även ett blodprov ur hennes lilla finger. Men hjärtat vår var så himla duktig & lugn!
Fick livsmedelskostrecept på en annan ersätning som vi ska prova & så kommer vi att inom några veckor få träffa en dietist för att få hjälp med maten!
Blir nog tyvärr att jag får sluta amma snart eftersom Molly blir även dålig utav de mjölkprodukter som jag äter =/
Det viktigaste är att Molly blir bra & så får vi se vad blodproverna säger om allergin.

NU ska jag också vila som Molly gör..snart kommer M hem och jag längtar efter dig riktigt mycket!

Ha en MYS onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback