KaL@S!

Godmorgon!

Idag är vi hembjudna till vår gudson MIO på 6månaderskalas vid lunchtid!

Sötaste MIO, tänk att det redan har gått hela 6mån sen jag fick det glädjefyllda samtalet från din mamma&pappa att du hade kommit till världen, jag minns att jag gick & tänkte och hoppades den morgonen att något hade skett men våga inte ringa & fråga din mamma :) Kom så väl ihåg att jag stod inne på Mollys blivande rum & fixa därinne när din mamma ringde oss & beättade den fantastiska nyheten! Älskade Gudson grattis på din 6mån dag!


Molly sover sin första nap & jag läser Hus&Hem och får lite skön inspiration till hemmet.
Regnigt ute och det är nu jag hade behövt ett par snygga HUNTER gummistövlar att trä på fötterna när vi senare ska bege oss ner till stan..!

Måste bara nämna att mina muffins blev riktigt goda...värt att testa jag lovar (eller hur M) !


K R A M A R !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback