Kl@ddiga chokl@dmuffins

GOD KVÄLL
Jag har startat även denna veckan med ett bak & min huvudvärk är puttsväck efter en lugn och mysig innedag!

M&Jag har precis mumsat i oss några jättegoda kladdiga chokladmuffins & tittar nu på Ullared.
Vi har även tömt en del av hallen för nu ska vi påbörja renoveringen där är det tänkt. Flyttade in byrån som stod i hallen till vardagsrummet & jag blev faktiskt riktigt nöjd med den där, blev väldigt COZY!

Helgen va riktigt mysig den med. Fika med tjejerna i fredags, Morfar&Agneta på besök i lördags (fick två söta skålar 1 rosa & 1 blå där det stod lördagsgodis på samt en "svärburk" där man ska lägga 1kr i om man svär)..tur att jag & M aldrig gör det! Tack ! Vi bjöd på min hemmagjorda äpplepaj & vaniljsås !

I söndags blev det en tur till Centersyd för att kolla på badrumsinredning & besöka mitt jobb.
Jätte mysigt att träffa sina kollegor & snacka lite och bli uppdaterad om vad som händer/hänt senaste tiden. Så mycket fina kläder så jag fick gå & blunda annars hade man kunnat gå bananas där !!!
Sen hann vi även med att rösta, göra hemmagjord pizza samt en fika med kära vännerna A/S <3

Har ni haft en bra helg?

K R A M från oss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback