Kräftparty!

LÖRDAG!!!

M är på jobb & Molly sussar bredvid mig i soffan medans jag sitter här och trycker i mig godis så att jag blir lagom rund till ikväll när tighta strumpbyxor & klänning ska på LYCKAT!

Ikväll ska M & jag på 25 års fest till Stiffe & det bjuds på kräftor bla. ska bli jätte trevligt men dock mår jag lite dåligt över att lämna Molly, mormor ska passa henne här hemma & jag vet att det kommer gå jätte bra. Men det är första gången jag ska åka iväg själv & första gången vi lämnar bort Molly så det är väl därför man är extra nervös hur det kommer att gå.
Festen är trots allt i Eslöv så det är nära hem.Ska bli mysigt sen inatt när vi kommer hem igen & man får gosa med det finaste hjärtegullet <3

Ska gå och smutta lite på vin & njuta av lite egentid ikväll..och ha high heels !!!

Så idag blir det lite kvalitetstid med Mollan innan vi ska bege oss ikväll!


Åh hoppas ni får det skoj idag Steffi/Jocke!!!


Ha en stört bra L Ö R D A G !



Kommentarer
Postat av: sofie

jaså ni ska lämna lillan... hoppas verkligen du/ni kommer till vår fest då me :)

kram

2010-09-11 @ 19:24:58
Postat av: Agneta & Morfar

Hej! Här får du en länk jag tor du gillar ! Kram kram

http://myownhome.blogg.se/category/hemma-hos-mig.html

2010-09-12 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback