Lördagsmys

Vi har lördagsmys här hemma med tända ljus & mumsar på choklad !
Haft ett mysigt besök Mollys farmor&farfar här idag & vi bjöd på en kycklinggratäng med ris som M lagat & till efterätt blev det en klassisk äpplepaj med smuldeg :) Svenska äpplen är ju som godast nu.

Igår var jag hemma hos C.A på en jätte mysig&trevlig födelsedagsmiddag. Alltid lika trevligt har vi allihopa när vi ses men vi kommer dock sakna vår fina Christina som idag flög till värmen/jobbet/kärleken, ses om 6mån vännen <3


Jag & Molly va nere i stan idag medans M slet med hallen här hemma !
Hittade en jättefin rosduk till köksbordet från hemtex & så framkallade jag foto. Köpte även med mig Prydnadskål&Ljung på vägen hem från stan som jag ska plantera imorgon.

Hoppas ni har en mysig kväll - nu ska vi mysa vidare här hemma !


Kommentarer
Postat av: farmor& farfar

Tack så jättemycke för i går :))god mat äpplekaka:))alltid lika roligt att träffa er och sötaste Molly<3 kram

2010-09-26 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback