Me&i party!


Godmorgon finingar!


Hoppas er dag har startat bra!

Igår hade jag Me&i homeparty, det var riktigt trevligt. Tack alla som kom!
Cecilia Blankens hade gjort en exklusiv upplaga för dom små & där fann man några godbitar:)
Hittade även en jättefn tunika med rosetter i sand färg till mig själv, lite oddmolly feelings över den.
Av snälla svärmor fick Molly mössa (med öronlappar) & byxor med en hund på gumpen supersött att ha på sen när lillan börjar krypa:) Tack snälla Lotta/Farmor!

Idag blir det babysim..! Molly är dock förkyld men det ska nog inte vara någon fara, tänkte att jag får gåupp med henne när hon börjar bli trött&gnällig.

Ha en fin dag kramkram från oss <3

Uppdatering: Ringde BVC som tyckte att vi skulle hoppa över babysim idag. Trist tycker vi 2! Så idag blir det hemma dag & en sväng ut med barnvagnen så vi får lite frisk luft idag, ska på jakt efter vita istärningslådor till Mollys smakportioner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för ett trevligt "party" så mycket fint hon hade till försäljning:) kul att jag hitta något till sötaste "mollan"/kram från farmor/"svärmor"

2010-09-08 @ 16:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback