Snart helg igen!

Jisses vad veckorna går snabbt & vi är snart inne i Oktober månad..alltså bara 3mån kvar till JUL.
Vi har en soft morgon, särskilt Molly som sussar redan igen, och jag ska snart bre några goda mackor till frukost. Frukosten är nog den bästa måltiden på hela dagen tycker jag, den har dock blivit lite kass nu dom senaste dagarna men skärpning på det. Jag kom ihåg att under graviditeten kunde jag lätt äta 4 mackor med pålägg & grönt + en tallrik youghurt sen när ja hade kommit till jobbet så svängde jag alltid inom Ica maxi lr seveneleven och köpte med mig några goda bullar som jag åt på jobbet. Haha sån aptit va :) inte konstigt att man gick upp lite.

Torsdag
idag & 1 dag kvar till helg !!!
Idag ska vi ha en lugn dag hemma, tänkte städa badrummet här hemma & ta en promenad med vagnen om vädret tillåter det sen. Blev sugen på att plocka lite fina löv/kastanjer & vet ett smulltronställe där man kan hitta det!

Hoppas ni får en fin dag

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback