sömn

Godmorgon - ny vecka. ny energi.

Denna natten har nog varit värst av alla hitills, Molly har varit ledsen velat små amma hela tiden & vaknat stup i kvarten!
Är så himla tröööt! Eftersom att jag ammar lite då & då så får jag ingen sammanhängande sömn iheller + att hon inte vill sova i sin säng så är man även stel i hela kroppen.
Typiskt är det också att Nutramigen ersättningen smakar apa & Molly vägrar den i princip nu. Provade att ge den i morse men hon blev bara ledsen & vred sig. Känns som det kommer ta ett tag innan hon ska börja gilla den.

Så nu har jag kräkt ur mig lite & skiter i detta nu!
Nu tar jag nya tag med en skön dusch & goa frukost mackor och blickar framåt mot en ny rolig vecka...


Härlig Måndag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackars älskling :/ Vi ses kl 15.30 idag :)Puss

2010-09-06 @ 09:23:37
Postat av: Sofie

Hej Annagumman!

Så tråkigt för dig, men tiden går fort ändå =) Men du...måste du ge henne nån ersättning nu? Annars kan du ju bara fortsätta amma...det är ju ingen stress att ge henne ersättning. Leia var 6 månader då hon började äta annat, hon var inte intresserad av något annat än bröstmjölk förrän då. Sedan gav jag inte välling för det ville hon aldrig ha utan hon fick havregrynsgröt istället. Jämför inte med andra utan gör vad som passar henne så ordnar det sig säkert. Bara lite tips!!! Förresten...jag sov inte en hel natt förrän Leia var 1 år och 1 månad och det var myyycket skönt. Vi ses imorgon!!! kram Sofie

2010-09-06 @ 21:19:01
Postat av: M&S

Stackars er båda... låter inte skoj! Hoppas natten till idag varit bättre så ses vi ikväll! o va goda kanelsnäckorna ser ut, duktig du är som bakat =)

Hoppas ni får en fin dag!

P&K oss

2010-09-07 @ 09:58:13
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback