Gammalt & Nytt

Visst är det bra när man kan sälja något gammalt & sen köpa något nytt för samma pengar ? :)
Det gjorde jag igår iaf.
Jag la ut en annons på vår tv bänk igår och fick sålt den för den summan jag ville ha för den. Sen ratta vi bilen till Jysk här i stan där jag kollat ut en ny..


I Like !!


Gomorgon den 6 Aug!

Jag & Molly myser framför barnprogrammet här i soffan medans M får sovmorgon!
Idag blir det bröllop & det ska bli riktigt skoj, lilla Molly ska vara hemma hos farmor o farfar så vi ska packa och fixa med det här snart.
Igår blev mina naglar fixade så nu är det håret,smink & kläder kvar..skoj!!!

Hoppas ni får en härlig start denna lördags morgon!




love



Kommentarer
Postat av: Agneta & Morfar

Jamen! Det blev ju ursnyggt! Bra gjort. Detta måste blivit ett lyft för rummet, ljusare och mer plats. Du ska få hjälpa mig att sälja allt jag vill på Blocket, du måste vara proffs på detta! =))

Kramar

2011-08-07 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback